Tag Archives for " seo "

seo

Oferta SEO de la “expertii” din domeniu

Shares

Zilnic primesc in email fel si fel de oferte SPAM pentru anumite  servicii sau produse . Peste cele mai interesante mai arunc cate o privire inainte de a le sterge, dar oferta primita azi cu privire la servicii SEO chiar m-a facut sa zambesc, asa ca am sa v-o prezint si voua.

Incredibil ce prostii pot debita “expertii” in acest domeniu, dar mai tragic este faptul ca sunt firme care chiar crede cele prezentate de ei si platesc serviciile oferite de acestia.

Mentionez ca oferta a fost trimisa dupa o convorbire telefonica in care am refuzat serviciile propuse de acel stimabil domn.

Citeste mai mult

joker

SEO – Moartea Directoarelor Web

Shares

Ma gandesc ca toata lumea stie ce este un director web ( un site, structurat pe categorii din toate nisele in cele mai multe cazuri, care iti da posibilitatea gratuita de a-ti adauga propriul link cu scopul de a ranka in motoarele de cautare).

Inca  directoarele web reprezinta cea mai simpla metoda de a face o campanie de link building . Aceasta metoda invechita si tot mai ineficienta din punct de vedere seo este practicata pe bani de nimic de catre “meseriasii in domeniu” . Din pacate la exemplu de spam: “iti inscriem situl in 500 de directoare web romanesti pt 10 eur” , cad tot mai multi clienti , care dupa o vreme se trezesc cu site-urile penalizate de catre motoarele de cautare.

Citeste mai mult

continut duplicat

Despre Rel = Canonical Si Continutul Duplicat

Shares

Mai nou, una dintre cele mai intalnite probleme din punct de vedere seo pentru optimizarea unui site / blog si mai ales pentru optimizarea unui magazin online este filtrarea continutului duplicat. Este deja un lucru conoscut faptul ca prezenta continutului duplicat atarage penalizari din partea motoarelor de cautare.

Tot aceste motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing ) au adus si rezolvarea acesor probleme prin meta tag-ul : rel=canonical

Citeste mai mult

Utilizarea tag-urilor in blog

Shares

Ce sunt tag-urile ?

Tag-urile sunt cuvintele cheie relevante care definesc o discutie (un articol dintr-un blog in cazul de fata). Aceste cuvinte vor insotii mereu post si vor face trimitere care alte article in care s-au folosit aceste tag-uri.

Exeplu : intr-un articol despre optimizarea unui site pentru motoarele de cautare se pot folosii urmatoarele tag-uri : seo, motoare de cautare, google, optimizare site, promovare web .

Utilizarea in mod corect a tag-urilor intr-un blog este foarte importanta din punct de vedere seo, acest lucru ajutand enorm la structura interna a link-urilor (internal linking). In unele cazuri se pot folosi si sinonime pentru cuvintele utilizate in continutul articlelor din site.

Citeste mai mult

Bounce rate in Google Analytics

Shares

Ce este Bounce Rate-ul ?

Bounce rate reprezinta raportul de vizitatori al unei pagini din site-ul/blog-ul tau cu numarul total de vizitatori al site-ului. Acesta este un indicator important pentru a masura eficienta si performanta site-ului tau.

Formula:  bounce rate = pagini unic accesate/numarul de intrari

Cu cat bounce rate-ul tau este mai mare procentul cu atat blogul tau este mai slab calitativ, vizitatorii acestuia ne fiind prea mult interesati de articolele tale. Aceasta problema apare mai mult in randul paginilor ce ofera informatii superficiale sau la blogurile generaliste unde cititorii acestora nu gasesc alte informatii relevante, acestia fiind nevoiti sa paraseasca pagina respectiva pentru a efectua noi cautari. Pe scurt : daca citorul nu da click prin site-ul tau pentru a vedea/citi si altceva decat vede in prin plan bounce rate-ul tau este mare , ceea ce nu e bine, in timp ce un bounce rate mic arata ca vizitatorii tai sunt interesati de restul informatiei postate de tine (si acum poti fi mandru )

Valoarea optima pentru indicatorul bounce rate din Google Analytics ar fi undeva intre 20-30%, acestea fiind mai mult intalnita la magazinele online unde vizitatorii navigheaza mult prin site pentru a gasi produl dorit.Un procent scazut in acest caz il au si blogurile de nisa.

Semne de alarma pentru acest indicator al Google Analytics pot fi trase doar cand acesta este mai mare de 75%, aici fiind prezente probleme grave care trebuiesc repede corectate.

Factorii din punct de vedere seo care influenteaza acest indicator ar fi optimizarea web a continutului si promovarea acestuia pe motoare de cautare si retele sociale.

In acest video se poate vedea cum poti imbunatatii indicatorul bounce rate din google analytics.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_erT-sbbx70[/youtube]

P.S. de obicei un numar mare de vizite pe un blog garanteaza de cele mai multe ori un bonce rate mare, te mai intereseaza un numar mare de vizitatori sau calitatea acestora ?