In cadrul TeCOMM 2016 unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Romania, am avut ocazia sa vorbesc despre “Arta fidelizarii clientilor – de la simplu utilizator la ambasador de brand”, in zona de Start-up. Cum de multe ori am spus faptul ca magie exista doar in filme, vise si povesti, si de aceasta data am vorbit despre principalele activitati si actiuni, care uneori par banale, dar pe care foarte putini proprietari de afaceri le pun in practica dupa care sa isi masoare rezultatele.
[slideshare id=67827486&doc=artafidelizariiclientilor-delasimpluutilizatorlaambasadordebrand-161029075254]
Dupa aproape un an de discutii si planificari, am reusit sa organizam primul eveniment din seria Academia de eCommerce by SilkWEB. Din lipsa de timp, prea multe detalii in scris nu am sa dau, pentru ca le poti auzi si vedea in inregistrarea video de la prima editie care a avut loc in Baia Mare si la care au participat peste 30 de persoane + intreaga echipa SilkWeb 🙂
Si prezentarea
Pentru mai multe sugestii si intrebari, ma poti contacta sau poti lasa un comentariu 😉
Cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de vanzari online au fost invitati intr-o editie speciala a emisiunii iLikeIT, pentru a discuta despre unul dintre cele mai asteptate evenimente: BLACK FRIDAY 2014.
Invitatii acestei editii speciale au fost:
Impactul continului asupra traficului in eCommerce – prezentare sustinuta la Scoala De Vara GPeC 2014.
Acesta a fost numele prezentarii sustinute de mine in anul acesta la Scoaa de Vara GPeC 2014. Pentru cei care vor sa revada aceasta prezentare, dar si pentru cei care nu au fost in sala, in continuare pot viziona prezentarea si inregistrarea video.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Aqzm4CmfMmk[/youtube]
[slideshare id=38643733&doc=impactulcontinuluiasupratraficului-gec2014-140903080110-phpapp02]
Mi-am permis sa pun un scurt interviu cu mine, dat pentru organizatorii TECOMM, eveniment la care si in acest an am onoarea de a fi speaker.
În ultimul an, pe piaţa comerţului online a apărut o nouă tendinţă. Marii jucători şi nu numai au început să se adapteze din ce în ce mai mult utilizatorilor, cerinţelor acestora. Astfel, antreprenorii care au ales să aibă un magazin pe internet investesc dublu sau poate chiar triplu, în unele cazuri, în mentenanţă şi în suport. Cosmin Dărăban (SilkWeb), unul dintre speakerii ediţiei de anul acesta a TeCOMM Cluj, susţine că “Jucătorii de pe piaţa de comerţ online au început să se adapteze nevoilor clienţilor lor. Dacă până anul trecut ei îmbunătăţeau site-urile în funcţie de preferinţele lor, acum deja discutăm despre modificări aduse în urma analizării feedback-ului din partea clienţilor, utilizatorilor”.Citeste mai mult