• You are here:
  • Home »
  • e-commerce »
tecomm 2014

Proprietarii de magazine online investesc dublu in mentenanta afacerilor lor

Shares

Mi-am permis sa pun un scurt interviu cu mine, dat pentru organizatorii TECOMM, eveniment la care si in acest an am onoarea de a fi speaker.

În ultimul an, pe piaţa comerţului online a apărut o nouă tendinţă. Marii jucători şi nu numai au început să se adapteze din ce în ce mai mult utilizatorilor, cerinţelor acestora. Astfel, antreprenorii care au ales să aibă un magazin pe internet investesc dublu sau poate chiar triplu, în unele cazuri, în mentenanţă şi în suport. Cosmin Dărăban (SilkWeb), unul dintre speakerii ediţiei de anul acesta a TeCOMM Cluj, susţine că “Jucătorii de pe piaţa de comerţ online au început să se adapteze nevoilor clienţilor lor. Dacă până anul trecut ei îmbunătăţeau site-urile în funcţie de preferinţele lor, acum deja discutăm despre modificări aduse în urma analizării feedback-ului din partea clienţilor, utilizatorilor”.

Aceste modificări atrag după ele şi investiţii făcute de către proprietarii companiilor. Investiţia minimă necesară este de 700-800 de euro pe lună, însă sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5000-10000 de euro lunar pentru ca site-ul să răspundă cerinţelor utilizatorilor. “Este vorba despre personalizarea experienţei în site, despre afişarea produselor văzute,despre a-ţi arăta ceea ce tu ca şi client ai nevoie şi nu ceea ce magazinul încearcă să promoveze şi să vândă”, a mai declarat Cosmin Dărăban (SilkWeb).

În plus, comentariile şi feedback-ul negativ venit din partea clienţilor sunt la baza îmbunătăţirilor aduse magazinelor online, din dorinţa lor de a răspunde exact nevoilor acestora. Această atenţie acordată de către proprietarii magazinelor de profil este specifică acum business-urilor de acest gen de masă, nu doar liderilor, cum era în 2013.

Nevoile pieţei actuale de profil, precum şi multe alte subiecte vor fi dezbătute în cadrul celor două ediţii TeCOMM. Anul acesta evenimentul reuneşte peste 50 de speakeri, specialişti în comerţul electronic, atât din România, cât şi internaţionali care vin pregătiţi cu cele mai noi tehnici aplicate de marile brand-uri.

Da, acest articol este copy-paste din comunicatul trimis de organizatorii TECOMM. Citeste mai multe despre TECOMM pe blogul SilkWEB.

Leave a Comment: