e-commerce

Standarde In Magazinele Online

Shares

Pentru ca de o vreme ma ocup mai mult de magazinele online ale unor clienti Silkweb am inceput sa scriu mai frecvent despre e-commerce . Dupa cum se vede articolele sunt scrise intr-un limbaj pe intelesul tuturor, aproape lipsit de termeni tehnici pe care doar cunoscatorii acestui domeniu i-ar intelege.

Treaba cu magazinele online este putin mai complicata decat pare la prima vedere, asta daca chiar vrei sa-ti dezvolti magazinul si sa profiti la maxim de potentialul internetului. La prima vedere toate magazinele virtuale par la fel (categorii produse, afisare produs cu poza, posibilitatea de adaugare in cos, si 2-3 butoane cu informatii utile). S-a mai discutat despre ce ar trebuii sa aiba fiecare magazin online , aceastea ar fi functiile de baza de la care se poate dezvolta fiecare magazin in functie de nisa si clienti.

Multi noi proprietari de magazine isi aleg ca pucte de reper magazinele mari de succes din Romania si nu numai, fara a tine cont de faptul ca nu doar magazinele de IT sau alte electronice au succes, desii in majoritatea cazurilor numai acestea sunt date exemple sau luate ca proiecte de referinta. A nu se uita faptul ca niciodata ideile copiate nu au succes. Fiecare trebuie sa avem propria strategie de dezvoltare si promovare a magazinului, iar aceasta strategie trebuie adaptata dupa nevoile utilizatirilor.

Spre exemplu acestui magazin naturist online , ii s-au adaugat noi categorii (Afectiuni) sub forma unor filtre. Astfel prezenta acestor categorii care prezinta numele unor afectiuni, afisaza produsele care ajutat la tratarea acelei afectiuni.

Caz concret: daca esti interesat numai de produse pentru slabit , gasesti exact numai ce te intereseaza si anume ceaiuri medicinale , indulcitor natural sau biter . Informarea clientilor in acest caz este facuta printr-un editorial , unde periodic sunt postate noi informatii legate de produsele prezente pe site, remedii ale unor afectiuni sau date legate de noile functionalitati aduse acestui site.

Putem astfel observa ca fiecare magazin online trebuie personalizat din punct de vedere al functionalitatii cat si a designului dupa targetul clientilor. Acestia trebuie indrumati cat mai repede (la un click distanta) de orice produs. Multe functionalitati corect impementate ajuta mult magazinele si din punct de vedere SEO .

Daca te ocupi in permanenta de magazinul tau online si te adaptezi la nevoile si cerintele clientilor nu poti afirma niciodata : magazinul meu online nu merge .

Tu la ce perioada faci update de functionaliatate magazinului / site-ului tau ?

Leave a Comment:

4 comments
Maria says 11 years ago

Salut,

Uite 2 magazine online facute ca la carte (ruleaza intradevar pe aceeasi platforma si au fost dezvoltate de aceeasi firma din ce vad).

http://www.strollers.ro

http://www.miobebe.ro

Reply
Cosmin Daraban says 11 years ago

asa e , sunt 2 magazine foarte reusite

Reply
Serban says 9 years ago

Aspectul si functionalitatea, usurinta si simplitatea pasilor pentru finalizarea comenzilor, descrieri amanuntite, cam astea sunt principalele criterii pentru a fi acolo sus! Am definitivat un proiect de magazin online cu haine copii, o opinie ar fii bine venita!
Multumesc!

Reply
Lavinia says 9 years ago

Am cautat si am dat de acest post pentru ca sunt interesata de tot ceea ce inseamna ecommerce si daca tot vad exemple de magazine pentru copii (pentru ca sunt interesata de acest domeniu) pot spune ca am vazut un magazin tare dragut cu o tema speficica anotimpului in care ne aflam foarte reusita

Reply
Add Your Reply