Category Archives for personal

yahoo-ads

Despre yahoo messenger

Shares

De o vreme in weekend stau mai mult pe invizibil pe yahoo si parca sunt mai relaxat. Nu mai primesc BUZZ-uri aiurea, nu mai intrebari stupide de la fel si fel de indivizi etc. Parca in weekend vin mai rar si mass-urile pe care chiar le urasc .

Oricat mai curat lista, mai dau ignor la cei cu spam-ul ( mass-urile ) tot mai apare cineva care se plictiseste si are chef de vorbaraie pe subiecte demne de cancan.  Folosirea yahoo messenger te poate ajuta sau nu, totul depinde de tine cat si cum vrei sa-ti faci treaba.

Sfat personal : daca nu vrei stres maxim cand chiar esti prins cu munca la un proiect , foloseste grupurile de prieteni in lista ta de yahoo, pune pe invizibil pe cei cu chef de vorba. Colegii si colaboratorii tai nu te vor bate la cap cu probleme aiurea, sunt persoane cu, care chiar trebuie sa comunici, restu pot folosii emailul sau cel mai indicat twitterul.

Cel mai important : nu da mass-uri !! te alegi repede cu injuraturi si cel mai probabil un ignor. De exemplu eu la al II-lea mass de la acceasi persoana o sterg din lista, iar la al III-lea ii dau ignor. Tu cum procedezi ?

Adidasi si haine online de vanzare

Shares

adidasi-haineAsa cum se poate vedea pe blog, am scos de la vanzare magazinlu online www.adidasi-haine-online.ro , asta pentru ca impreuna cu echipa am hotarat , ca cel mai bine ar fi sa ne ocupam personal de acest proiect, in parteneriat cu un magazine clasic de haine si adidasi sport.

Cand vine vorba de comert online teoria spune multe, dar puse in practica anumte cunostinte se pot dovedii a fi bune sau nu, astfel dorim ca in timp sa dezvoltam cat mai mut acest magazine creat de la 0 pe platforma noastra. Avand in vedere ca mai sunt putine zile pana cand o sa lansam oficial platforma Silkmart special pentru magazinele online , experienta practica ne va fi de mare ajutor pentru actualii si noii clienti.

Magazinul nostru de adidasi si haine online a fost creat pe structura de baza a unui catalog de produse cu vanzari online, momentan plata fiind ramburs, iar odata cu cresterea numarului de vanzari se va implementa si plata online. Pagina a fost o lunga perioada in faza de vanzare / testare , perioada in care a fost si putin promovat, obtinand pozitii acceptabile in google.ro .  Am fost placut surprins cand am vazut ca in prima ora dupa ce au fost introduse 50 de produse am avut prima comanda reala si confirmate de pe site 🙂 . Momentan magazinul este intr-o continua dezvoltare si adaugare de produse noi la cele mai bune preturi. Contractul cu firmele de curierat va ajuta la onorarea oricarei comenzi in maxim 48 de ore in orice colt din Romania.

Legat de noile functionalitati aduse magazinului am sa postez pe blogul SilkWeb , in categoria comert online , aici urmand a fi postata si partea de blog pentru Silkmart.

[poll id=”6″]

Creare logo Google Chrome

Shares

Daca nu demult am anuntat ca google chrome sarbatoareste un an de navigare , este momentul sa aflam cum a luant nastele logo-ul acestui browser web.

logo_google_chrome

Pentru cei care inca nu au testat browserul web Google Chrome ii invit sa-l descarce de aici : download

Despre blogosfera din Romania

Shares

blogBlogosfera romaneasca ia proportii in ultimul timp, tot mai multi internauti au blog fie ca stiu la ce e bun fie ca nu. Astfel blogul a ajuns o moda in internetul autohton si nu numai. Decand aceasta moda ? Numarul blogurilor romanesti a crescut si mai mult decand s-a anuntat vanzarea primului blog de la noi si decand s-a auzit ca bloggeri cunoscuti incep sa faca bani din aces hobby.

Cine sunt acesti mari bloggeri si dece fac ei bani ?

Majoritatea bloggerilor cunoscuti din Romania sunt persoanele nepotrivite aflate la locul si timpul potrivit. Nu toti bloggeri au ceva util de spus despre internetul romanesc, nu toti cunosc cu adevarat aceasta treaba, nu toti au facut ceva util in acest domeniu. Bloggeri carcotasi sunt cei care se plictisesc majoritatea timpului, iar lipsa de ocupatie plus ceva mai mult invidie incepe sa critice anumite persoane sau firme. Daca tu ca simplu utilizator al internetului nu ai facut nimic util pentru alti, nu sti sa faci sau nu ai resursele necesare, dece incepi sa critici pe alti care fac ceva util sau incearca sa faca si mai dau gres ( a gresii e omeneste ). Citesti stiri preluate si articole cu iz de invidie de pe unele bloguri, crezi ca articolele acestor “grei din industrie” te pot influenta asa de mult ?

Bloggeri vs jurnalisti – de o vreme exista acest mic razboi pe internet intre cele doua categorii. Daca majoritatea blogurilor comenteaza stiri sau preiau comunicatele de presa de la firmele mari, oare cum se pot numi acesti bloggeri ? ( mici jurnalisti sau jurnalisti in devenire ) . Mai nou se preiau tot mai multe stiri si statistii de pe site-urile mari fara a se pune un link spre surse ( si ziarele online “se inspira” din anumite bloguri fara a pomenii sursa de informare ) de aici si acest mic razboi. Rare sunt cazurile cand se specifica aceste surse si atunci flosindu-se link-uri cu nofllow . ( afla mai multe despre nofllow )

Banii si blogurile – a comenta unele stiri, a prelua unele stiri sau ai lua la misto pe alti nu este un lucru foarte greu, de accea nu vad dece acesti bloggeri au pretentii la sumea fabuloase pentru reclemele din blog. Deja aici intervine spiritul de turma si bisericutele formate intre “cei mai tari”. Acestia sunt deja “preaslaviti” de tot mai multi utilizatori prim comenturile lor de lauda si incurajare la cele spuse. Indiferent daca unul dintre comentatorii unui mare blog are sau nu de a face cu firma sau persoana criticata, acesta va aproba cele relatate ba chiar incuraja ura si invidia. Spiritul de turma este prezent si aici , astfel dusmanul “prietenului meu” este si dusmanul meu. Uite asa se fac mii de vizite / luna si mii de abonati rss pentru care se cer bani cand vine vorba de reclame. Sa fie acesti vizitatori si abonati rss cei mai buni consumatori pentru reclamele platite pe blogul respectiv ? Cat de targetate sunt aceste reclame ? Personal cred ca publicitatea online pe bloguri merita platita doar pe blogurile de nisa, acolo unde proprietarii chiar scriu articole interesate din domenii, acestia fiind in mare parte foarte buni cunoscatori in domeniul lor, iar articolele pe masura. Spre dezamagirea multora aceste bloguri fac cei mai putini bani.

Pentru cititorii de rand : unde s-a vazut vreodata ca un blogger cunoscut sa comenteze un blog mic, unde s-a vazut un link fie el cu nofollow de pe un blog mare spre unul mai putin cunoscut ? Dece acest fenomen ? Uite ca “sefii de triburi” nu prea sunt interesati de turma care ii sustine, acestia se considera mult superiori si se sustin reciproc. Vrei sa te faci cunoscut in randul acestora , nimic mai simplu : incepe sa lasi comentarii de lauda asupra celor spune de ei si fa cateva articole de “preaslavire” pentru acestia, in scurt timp sigur vei fi remarcat si poti lua un rang mai inalt in turma.

[poll id=”4″]

Prima prezenta la o emisiune TV

Shares

Dupa cum am anuntat ieri pe Twitter , am fost invitat de catre Axa Transilvania la emisiunea de dimineata cu subiectul “dependenta de internet”.  Subiectul a fost sub asteptarile mele….

Scuzati emotiile, a fost pentru prima data…


dcosmin
Vezi mai multe video din Blog

1 5 6 7 8 9 11