Se pare ca tot mai multa lumea vrea sa vanda online, indiferent ca este serviciu sau produs, producatorul / prestatorul vrea sa-si gaseasca clienti prin intermediul internetului. Dar se pare ca treaba asta cu vanzarile online este vazuta total diferint un ochii oamenilor din mediul offline, cei care nu au treaba cu internetul numai din auzite.
Mi-am facut magazinul online pentru a educa cat mai multa lumea ( in special cunostinte din offline ) cu vanzarile online. Neavand tangenta cu internetul cei din offline nu prea stiu ca aici pretul produselor este ceva mai mic decat la Mall sau magazinul de contul strazii, unde clientul odata ajuns la produsul dorit nu are optine rapida de a compara pretul produselor, cum se intampla pe online, fiind nevoit la urmatorul pas sa scoata banii din buzunar pentru al plati. Se pare ca aceasta este cauza cauza ( lipsa de educatie online ) atunci cand pe un site de licitatii vedem preturi foarte mari in comparatie cu altele pentru acelasi produs, sau cand pe un site de anunturi se vedem acelasi anunt dat de 5-10 ori , sau adaugat zilnic numai pentru a fi pe prima pagina.
Daca majoritatea magazinelor online se lupta intre ele pentru a oferii cele mai mici preturi, mediul offline adauga pe internet produse si servicii scumpe in speranta ca-si vor gasii “fraierii” , iar dupa o lunga perioada in care nu au fost contactati spun ca internetul este o prostie si ca nu merita. Un site de anunturi nu se compara cu un ziar de anunturi sau de mica publicitate din orasul in care traiesti. Daca poti adauga anunturi gratuit nu inseamna ca prin postarea lui zilnica de N ori numai pentru afi pe prima pagina, reusesti sa si vinzi ce ti-am propus.
Rezumat: atunci cand doresti sa vinzi online, cauta produse asemanatoare cu ale tale, verifica pretul si pe urma “da-l pe internet” la vanzare cu cel mai mic pret posibil.
Despre antreprenorii care doresc sa-si treaca afacerile si in mediul online am sa scriu intr-o alta zi.
[poll id=”2“]Daca vrei sa incepi o afacere online poti sa sa vinzi chiar de acum haine sport, sau adidasi cumparand acest magazin , care este defapt o ” afacere la cheie ” deoarece site-ul este online din 2008, avand un design original si scriptul codat de echipa SilkWeb .
Magazinul are un trafic lunar de peste 5.000 de vizitatori unici proveniti din google ( trafic organic ) dupa principalele cuvinte cheie legata de aceasta nisa. Scriptul este functional , are module seo bine puse la punct. Functia ” cos de cumparaturi” este adaptata acestui magazin, clientul avand posibilitatea de a alege marimea sau culoare produselor comandate in limita stocului definit de catre administratorl acestui magazin. Comenzile pot fi facute foarte usor si rapid de catre orice vizitator al acestui site din maxim 4 clici, nefiind necesara inregistrarea acestora.
Plata produselor se face ramburs sau prin banca, la cerere putand fi adaugat modulu plati online cu cardul bancar.
Momentan magazinul are o baza de date cu peste 1400 de potentiali clienti ( emailuri provenite din site, comenzi sau contacte ).
Pentru mai multe informatii click aici : contact
Comertul electronic ia amploare tot mai mult in Romania . In ciuda crizei mondiale vanzarile online nu au de suferit , din contra sumele cheltuite online cresc in raport cu anul trecut aceeasi perioada.
Implementarile de procesatoare de plati online sunt tot mai frecvent intalnite in ultima perioada, asta pentru ca proprietarii magazinelor virtuale sa satisfaca mai rapid nevoile clientilor. Plata online cu cardul bancar este ce-a mai raspundita forma, urmand paypal si microplatitle prin SMS.
Din propria experienta pot spune ca suma vanzarilor online alea clientilor (proprietari de magazine virtuale ) ale firmei SilkWeb au depasit suma de 50.000 eur in mai putin de 1 an. SilkMart este viitorul proiect al firmei special dedicat magazinelor virtuale si a comertului online
in 2008 comertul online a crescut cu 53% fata de 2007 ajungand astfel la valoarea de 53.1 milioane euro si un numar de 652.000 de tranzactii cu cardul.
2009 va fi un an decisiv pentru afacerile online, v-or ramane doar cei mai buni , deversifecand-use astfel gama serviciilor si produselor vandute. piata IT fiind deja supra saturata, creand astfel un atu pentru vanzarile de haine, adidasi, parfumuri etc.
un site bine facut cu o promovare web adecvata nu are cum sa nu aduca profit posesorului. ofer consultanta seo in acest sens.
Comertul online a ajuns la maturitate in adevaratul sens al cuvantului, avand sectoare bine definite in prezent. In ciuda crizei economice mondiale, e-commerce-ul pare relativ imun la situatia actuala, date fiind preturile atractive si competitivitatea cu care opereaza retailerii pe piata internationala, astfel 26 de milioane euro procesate in comertul electronic romanesc doar in prima jumatate a anului 2008.
Cresterea anuntata anul trecut este pusa pe seama maririi numarului de utilizatori de Internet, care a depasit 8 milioane in 2007.
Pasionatii de cumparaturi online achizitioneaza in mare parte produse IT (laptopuri, aparate foto-video, monitoare LCD). Pe locul doi în preferintele lor se situeaza biletele de avion, incepand sa se vanda si pachetele turistice.