Tag Archives for " romania "

Black hat SEO prin RO Social Bookmarks

Shares

Nu as fi crezut vreodata ca am sa scriu despre black hat seo , pentru simplu fapt ca este un domeniu care nu ma pasioneaza. Pentru cei care nu stiu care e treaba cu black hat seo …  se refera la tehnicile mai putin ortodoxe de a “prostii” motoarele de cautare, acestea fiind  aplicate de meseriasi de 2 bani din domeniu si dorite de cei pe care eu ii refuz in permanenta. “Expertii” spun ca prin aceste tehnici se obtin rezultate bune in termen scurt legate de buna pozitionare a unui site in SERPS dupa anumite cuvinte cheie, dar nimeni nu mai spune ca posibilele rezultate dureaza o scurta perioada de timp, pentru ca site-ul respectiv va fi raportat la Google si penalizat.Citeste mai mult

Traininguri Google AdWords in Romania

Shares

google-romania Agentia de marketing online, Kondiment lanseaza AdWords Seminar Leader, primul training AdWords din Romania.

Acest seminar se adreseaza atat incepatorilor cat si profesionistilor din marketing online, iar costurile de participare sunt de 125 euro pentru incepatori si 145 pentru profesionistii in domeniu.

Primul seminar, cel din 18.12.2009 se va adresa incepatorilor. Practic este o Initiere in AdWords , care va ajuta la indeplinirea obiectivelor de promovare online a unor servicii si produse. Cursul se va desfasura pe durata unei zi, ajuta la intelegerea notiunilor de publicitate online, gestionarea bugetelor de promovare in mediul online cat si a timpului investit in acest sens.

Al II-lea seminar are loc in data de 15.01.2010 si dupa cum ii spune si numele AdWords pentru Profesionisti se adreseaza celor mai avansati din acest domeniu. Aici participantii vor invata optimizarea campaniilor de promovare online, cresterea traficului venit din PPC (Pay per click) cat si cresterea ratei de conversie.

Participantii la aceste seminarii vor beneficia de un voucher de 50 USD pentru publicitate AdWords.

Afla mai multe informatii despre AdWords Seminar Leader .

Booking Romania – beta

Shares

booking-romaniaAzi am lansat varianta beta a portalului de turism  ( in special unitati de cazare ) romaniabooking.eu . Fiind doar in perioada de testare poartalul are putine unitati de cazare inregistrate, urmand a se adauga in viitorul apropiat, dupa ce toate eventualele probleme de functionare vor fi rezolvate. Portaul apartine agentiei de turism Style Travel din Baia Mare.

Cui se adreseaza ?

romaniabooking.eu va asigura 3 tipuri de unitati pentru cazare si anume : hoteluri, moteluri si pensiuni a pentru toti ce care calatoresc in scop de afaceri sau isi petrec concediile in Romania. Momentan plata rezervarilor online se face numai prin card bancar din Romania sau orice alta tara, urmand ca pe viitor portalul sa beneficieze de un call center pentru rezervari prin telefon.

Rezervarea online se face foarte simplu dupa ce ai ales zona geografica dorita si tipul unitatii de cazare site-ul va prezenta lista cu toate locatiile din zona, urmand ca utilizatorul sa faca cea mai buna alegere. Fiecare unitate de cazare este insotita de poze si descrieri detaliate, iar formularul de rezervare online este extrem de simplu de folosit si pentru cei mai putin experimentati cu internetul.

Planuri de viitor

Periodic portalul va prezenta topul celor mai cautate unitati de cazare din tara si cele mai bune oferte raport calitate pret, posibilitatea de a compara ofertele de cazare intre 2 sau 3 unitati de acelasi fel si afisarea preferentiala a unitatilor. In paralel cu modificarea  / adaugarea unor functii legate in special de nevoile utilizatorilor in site firma SilkWeb se va ocupa si de serviciile seo.

Urmeaza instalarea unui blog si prezenta pe twitter.

Daca pe viitor esti interesat de cazare hoteluri, cazare pensiuni sau cazare moteluri de la noi din tara portalul cazarilor online romaniabooking.eu iti va asigura locatia perfecta in cel mai simplu si rapid mod.

Fiind in perioada de testare se accepta orice idei de imbunatatire sau critici la adresa site-ului.

[poll id=”9″]

Codul de conduita online propus de IAB Romania

Shares

IAB Romania doreste sa introduca o vigneta pe site-urile din tara noastra. Aceasta vigneta fiind o marca de încredere pentru site-uri nu este un demers poliţienesc, nu garantează nimic, ci este un instrument de business care formalizează o autodeclaraţie a unui website, care se vrea diferenţiat şi care îşi asumă un cod de conduită.

Costul unei astfel de vignete variaza intre 44 si 151 euro anual pentru fiecare site, facand divada ca site-ul respectiv este alineat la codul de reglementare in mediul online . Pe viitor este posibil ca sa dispara perceptia gresita a multor utilizatori ai internetului cum, ca in acest mediu de comunicare / informare nu ar fi regului.

Aceste reguli au fost puse la punct de catre IAB Romania si oficili ai retelei de site-uri LegalNet.  Prin institutiile sale precum : Autoritatea Pentru Protectia Consumatorilor sau Autoritatea Nationala de Supraveghere a Preluarii Datelor cu Caracter Persona, statul si-a dat acordul pentru aceste regului legate de internetul romanesc.

Vigneta “Website Certifica IAB Romania” va aparea in circa 2 saptamani pe primele site-uri, conform lui Ionut Oprea.

Despre blogosfera din Romania

Shares

blogBlogosfera romaneasca ia proportii in ultimul timp, tot mai multi internauti au blog fie ca stiu la ce e bun fie ca nu. Astfel blogul a ajuns o moda in internetul autohton si nu numai. Decand aceasta moda ? Numarul blogurilor romanesti a crescut si mai mult decand s-a anuntat vanzarea primului blog de la noi si decand s-a auzit ca bloggeri cunoscuti incep sa faca bani din aces hobby.

Cine sunt acesti mari bloggeri si dece fac ei bani ?

Majoritatea bloggerilor cunoscuti din Romania sunt persoanele nepotrivite aflate la locul si timpul potrivit. Nu toti bloggeri au ceva util de spus despre internetul romanesc, nu toti cunosc cu adevarat aceasta treaba, nu toti au facut ceva util in acest domeniu. Bloggeri carcotasi sunt cei care se plictisesc majoritatea timpului, iar lipsa de ocupatie plus ceva mai mult invidie incepe sa critice anumite persoane sau firme. Daca tu ca simplu utilizator al internetului nu ai facut nimic util pentru alti, nu sti sa faci sau nu ai resursele necesare, dece incepi sa critici pe alti care fac ceva util sau incearca sa faca si mai dau gres ( a gresii e omeneste ). Citesti stiri preluate si articole cu iz de invidie de pe unele bloguri, crezi ca articolele acestor “grei din industrie” te pot influenta asa de mult ?

Bloggeri vs jurnalisti – de o vreme exista acest mic razboi pe internet intre cele doua categorii. Daca majoritatea blogurilor comenteaza stiri sau preiau comunicatele de presa de la firmele mari, oare cum se pot numi acesti bloggeri ? ( mici jurnalisti sau jurnalisti in devenire ) . Mai nou se preiau tot mai multe stiri si statistii de pe site-urile mari fara a se pune un link spre surse ( si ziarele online “se inspira” din anumite bloguri fara a pomenii sursa de informare ) de aici si acest mic razboi. Rare sunt cazurile cand se specifica aceste surse si atunci flosindu-se link-uri cu nofllow . ( afla mai multe despre nofllow )

Banii si blogurile – a comenta unele stiri, a prelua unele stiri sau ai lua la misto pe alti nu este un lucru foarte greu, de accea nu vad dece acesti bloggeri au pretentii la sumea fabuloase pentru reclemele din blog. Deja aici intervine spiritul de turma si bisericutele formate intre “cei mai tari”. Acestia sunt deja “preaslaviti” de tot mai multi utilizatori prim comenturile lor de lauda si incurajare la cele spuse. Indiferent daca unul dintre comentatorii unui mare blog are sau nu de a face cu firma sau persoana criticata, acesta va aproba cele relatate ba chiar incuraja ura si invidia. Spiritul de turma este prezent si aici , astfel dusmanul “prietenului meu” este si dusmanul meu. Uite asa se fac mii de vizite / luna si mii de abonati rss pentru care se cer bani cand vine vorba de reclame. Sa fie acesti vizitatori si abonati rss cei mai buni consumatori pentru reclamele platite pe blogul respectiv ? Cat de targetate sunt aceste reclame ? Personal cred ca publicitatea online pe bloguri merita platita doar pe blogurile de nisa, acolo unde proprietarii chiar scriu articole interesate din domenii, acestia fiind in mare parte foarte buni cunoscatori in domeniul lor, iar articolele pe masura. Spre dezamagirea multora aceste bloguri fac cei mai putini bani.

Pentru cititorii de rand : unde s-a vazut vreodata ca un blogger cunoscut sa comenteze un blog mic, unde s-a vazut un link fie el cu nofollow de pe un blog mare spre unul mai putin cunoscut ? Dece acest fenomen ? Uite ca “sefii de triburi” nu prea sunt interesati de turma care ii sustine, acestia se considera mult superiori si se sustin reciproc. Vrei sa te faci cunoscut in randul acestora , nimic mai simplu : incepe sa lasi comentarii de lauda asupra celor spune de ei si fa cateva articole de “preaslavire” pentru acestia, in scurt timp sigur vei fi remarcat si poti lua un rang mai inalt in turma.

[poll id=”4″]