Tag Archives for " magazine online "

Ce ar trebui sa aiba fiecare magazin online

Shares

solutii-comert-electronicMai nou toata lumea vrea sa vanda online. Magazinele virtuale se inmultesc precum ciupercile dupa ploaie. Aproape orice nou jucator intrat in acest tip de afacere isi doreste de la inceput cel mai tare script pentru magazine online , lucru total gresit din punctul meu de vedere.

Daca tot esti la inceput de drum, ar fi indicat sa o iei cu inceputul, adica cu o functionalitate de baza pentru magazinul tau. Sunt anumite functii de baza care se potrivesc oricarui magazin indiferent ce produse ar vinde, restul functionalitatii se adauga pe parcurs, dupa nevoile clientilor, nu dupa capul nostru.

“Must have” pentru magazinul tau online

Un design placut, atragator si personalizat pentru produsele ce se vrea a fi vandute.

Categorii de produse bine definite si eventaul subcategorii, totul facut in asa fel incat orice posibil client sa ajunga la produsul dorit cat mai rapid.

Pozele sunt principalul factor de decizie pentru orice client, astfel este indicat ca orice produs sa fie prezentat din mai multe unghiuri si eventual pe mai multe culori daca este disponibil, exmple : bocanci nike , sunt prezentati din doua unghiuri, cizme puma dama , prezentate in cele 2 culori disponibile.

Disponibilitatea produselor, este important pentru clienti sa vada daca acel produs este sau nu in stoc sau se poate aduce pe comanda. Tot aici se poate vorbii despre marimi si culori diferite pentru anumite produse.

Butonul de actiuneadauga in cos” , acesta trebuie diferentiat fata de restu butoanelor din magazin si pus cat mai la vedere ( la indemana clientilor ) pentru ca acestia sa-l poata accesa cat mai usor.

Produse recomandate , desi este o functie de baza inca multe magazine nu o folosesc prea mult. Daca un produs prezentat pe site merge intr-o combinatie buna cu alte produse din magazinul tau, acest lucru trebuie adus la cunostinta eventualilor clienti,  fiind totodata o metoda de a creste vanzarile din magazinul tau. Exemplu: camasa roz merge foarte bine cu pantalonii gri sau botinele pink.

Elementele SEO , acestea aduc traficul cel mai de calitate pe magazinul tau online. Este indicat ca fiecare titlu de categorie sau numele produselor in partea de detalii sa fie scris cu H1. Toate url-urile trebuie sa fie seo friendly si pe cat posibil unicate precum page title si meta description de la fiecare categorie sau produs. A nu se uita si de optimizarea pozelor prin folosirea unor nume friendly, cat si a atributului “alt“.

Forumularul de comanda , trebuie sa fie foarte clar si natural pozitionat in site dupa ce clientul acceseaza butonul “adauga in cos“. Este foarte important ca orice client sa poata efectua cumparaturi din magazinul tau fara ca acesta sa fie obligat la o inregistrare cu user si parola.

Elemente de promovare si socializare. Pentru ca s-a vorbit despre cum ajuta un blog afacerea ta , este o necesitate ca orice magazin sa aibe un blog unde se pot prezenta mai detaliat produsele noi sau categoriile, precum si alte informatii utile pentru clienti. cozafashion.ro are instalat un blog despre haine pentru femei . Iar daca tot vorbim despre socializare si cuminicare, dece ar lipsi contul de twitter pentru magazinul tau ? Daca nu vrei sa socializezi si sa cumunici rapid cu posibili clienti poti renunta la contul de twitter desi nu ar fi prea indicat. Despre cum poti folosi twitter pentru magazinul tau online am sa vorbesc intr-un alt articol.

Daca vrei sa faci o afacere de durata in comertul electronic, trebuie sa stii in permanenta ce spun clientii. Poti afla direct de la ei eventualele probleme care apar in magazinul tau si poti lua masuri rapid. Aceasta este cea mai buna modalitate de a adauga o functionalitate eficienta magazinului tau si in plus se genereaza un FAQ dinamic.

Prin platforma SilkMart special dezvoltata pentru crearea de magazine online, firma SilkWeb isi propune sa realizeze cele mai eficiente magazine virtuale pentru clientii sai.

emag in cifre

Shares

emag

emag.ro este cel mai mare si cel mai cunoscut magazin online din Romania. Mai jos sunt prezentate principelale statistici.

– 80.000 utilizatori zilnic;

– 700.000 vizitatori unici lunar, 1.000.000 vizitatori in sezon plin;

– 1.700 apeluri telefonice (comenzi si altele) zilnic;

– 2.000 comenzi zilnic;

– 40.000 vizitatori in showroom lunar;

– 25% din comenzi sunt livrate fara interventie umana;

– 1 singur om monitorizeaza stocurile si actualizeaza promotiile pe fiecare categorie;

silkmart-e-commerce

Silkmart – Solutii Pentru Magazine Online

Avand in vedere dezvoltarea continua a comertului online suntem pe ultima suta de metri cu lansarea ultimului produs al firmei SilkWeb si anume Silkmart – aplicatia pentru magazine online . Siteul este finalizat in promportie de 90% , urmand a definitiva unele texte,  iconurile pentru module cu explicatii si pachete de baza.

Pentru ce si pentru cine ?

Am dorit sa dezvoltam un site simplu de utilizat pentru orice posibil client al unui magazin online, dar in acelasi timp util, astfel incat vizitatorii interesati de acest serviciu sa-si poata configura usor magazinul dorit cu modulele prezentate de noi. Fiecare modul urmeaza a fi personalizat printr-un icon propriu si o scurta descriere pe intelesul tuturor. Se poate observa ca fiecare actiune din site este explicate printr-o propozitie sus in top. Momentan in prima pagina sunt prezente 3 pachete de baza, pe care clientul le poate modifica dupa necesitatile fiecaruia.

Ne dorim sa oferim cele mai bune solutii pentru magazinele online, astfel in limita timpului disponibil sau la cererea clientilor vom dezvolta periodic noi module de functionlitate a magazinelor virtuale create pe platforma proprie Silkmart, iar informatii despre aceste module pe blogul firmei SilkWeb in categoria comert online.

Idei noi si sugestii legate de aceasta aplicatie sunt mai mult decat binevenite.

[poll id=”7″]

Promovarea sanatatii in online

Shares

produse-naturisteDesii vara a trecut, vine toamna cand se fac statisticile referitoate la traficul de vara, unde toti sunt interesati de nisa turistica. Se stie ca majoritatea cautarilor din Romania si nu numai s-au intreptat spre : vacanta, sejur, cazare, hoteluri si pensiuni + diferite locatii, tari sau orase mai mult sau mai putin cunoscute.

Fie ca ai fost la mare sau la munte, tot la soare ai stat unde ai avut clar nevoie de protectie. Desii multa lume cauta pe internet produse pentru protectie solara, spray anti tantari pentru adulti si copii, plus s-au cautat mult hainele de vara si in general slapi, tricouri.

Prin plantele medicinale natura ne ofera sanatatea de care avem cu totii nevoie. Tot mai la moda sunt produsele bio, astfel cand e vorba de cosmetice lumea cauta tot mai mult cosmetice naturale. Numarul magazinelor care vand produse naturiste este intr-o continua crestere pe internetul Romanesc, acestea oferind sute de produse extrase din plante medicinale. Produsele ieftine genereaza mai multe comenzi, astfel un magazin online pe aceasta nisa, ar genera un venit frumusel pentru cine doreste sa intre in sistem inarmat cu rabdare si chef de munca.

Majoritatea jucatorilor din online sunt indreptati spre nisele mari, chiar si noii antreprenori vor sa “loveasca” tot mai sus, inconstientii fiind de razdboiul din aceasta industrie. Nimeni nu se multumeste cu putin, desii din nisele putin exploatate se pot naste afaceri mari, iar treaba cu produsele din plante naturiste eu personal o vad ca fiind cu potential mare pe viitor.

Avand in vedere aceasta dezvoltare ar fi bine venita si o firma care sa ofere servicii de publicitate si promovare numai pentru magazinele si afacerile din acest domeniu.

Structura SEO a unui site prietenos

Shares

strategii-onlineInainte de a incepe un proiect toti se intreaba daca va merge, daca cineva il va vizita. Inima noului site este chiar continutul care este cel mai important pentru a ranka unele cuvinte cheie. Adaugand mult continut de calitate intr-o categorie bine definita acesta va fi autoritara, avand in spate mai multe pagini (articole ) care vorbesc despre acelasi subiect.

In pagina web informatia trebuie corect structurata atata pentru vizitatorii umani cat si pentru motoarele de cautare, care trebuie sa inteleaga anumite expresii pentru care sa va afiseze site-ul in rezultatele cautarilor. In cazut de fata in categoria “seo” avem numei articole relevante acestui domeniu, iar in timp importanta acestei categorii va creste in ochii motoarelor de cautare.

Studiu de caz:

Pentru acest studiu de caz am ales magazinul personal cu vanzari de haine sport si adidasi online care momentan aflat in stand by.

1)  Magazinul este impartit in 2 mari categorii, fiind adresat atat pentru femei cat si pentru barbati. Vedem ca la categoria adidasi avem produse de diferite marimi de la diferiti producatori. Aici avem deja mai multe moduri de a selecta produsele.

2) Analiza cuvintelor cheie: aceasta se face folosind tool-ul gratuit dat de Google AdWords prin care se pot gasi cuvintele cheie de top pentru o anumita categorie ex:( adidasi, adidasi nike ), precum si legaturile de cuvinte mai slabe ex: ( adidasi nike pentru femei, tricouri negre adidas ).

3) Compara lista ta de produse cu rezultatele cuvintelor gasite. O simpla schema pentru structura site-ului se poate face in Excell, fiecarui produs atribuniduise mai multi termeni de cautare.

4) Clasificarea produselor. Aceasta poate fi facuta in mai multe modalitati: ex: adidasi pentru femei, adidasi nike, tricouri negre etc., folosind mai multe filtre bine definite in site clientul poate ajunge mult mai repede la produsul dorit atat din site cat si din google.

5) Informatia transmisa. Produsele site-ului sunt prinicipala sursa de continut unic pentru fiecare categorie, deci fiecare produs trebuie sa aiba o scurta descriere in care sa fie incluse natural si cuvinte cheie unde se pot folosi si sinonime.

6) Prima pagina – este cea mai importanta pentru orice site atat pentru vizitatorii cat si pentru motoarele de cautare, aceasta fiind prima pagina vizitata / indexata, urmand categoriile si produsele.

Teoretic aceste lucruri par simple sau usor de aplicat, dar cand e vorba de pus in practica treburile se complica, zilele de munca pentru proiectul respectiv cresc iar nervii cedeaza :).

O structura buna a site-ului, cu o navigare interna usoara si cuvinte cheie bine alese si plasate contureaza fundatia noului tau proiect online.

Sa fie aceasta rezolvarea mai multor rezultate in google pentru acelasi site ?