Inca de la inceputul oricarui proiect online trebuie avut in vedere modul de abordarea a clientilor prin intermediul site-ului, targetul de varsta si nisa.
Audienta site-ului. Vizitatorii sunt de obicei cei care cauta raspunsuri la diferite probleme. De multe ori acesti utilizatori sunt mai putin experimentati la utilizarea internetului decat cel ce are site-ul. Daca o pagina web nu acapara interesul utilizatorului in primele 8-10 secude dupa “aterizare” acesta va cauta informatia dorita in alta parte.
Aproape orice site vinde, atunci cand vizitatorul ajunge in landing page nu sta mai mult de 8 secunde, pentru a vedea informatia legata de produs, produsul, astfel acestea trebuie atent puse pentru a transforma vizita intr-o actine de cumparare.
Cand construiesti esti obligat sa dai cat mai multe raspunsuri scurte si la subiect vizitatorilor tai, iar butoanele de actiune ( adauga in cos, cumpara sau contact ) trebuie puse cat mai natural. Vizitatorul nu trebuie sa fie plictisit de multa informatie aruncata in site doar de dragul de a avea continut mult, nu uita de calitatea acestuia.
Daca designul web al pagini tale este in tema cu modul de afacere desfasurat, iar informatia data publicului este originala si de calitate atunci iti vor creste sansele de a convertii vizitatorii in clienti.
Limbajul folosit. Daca ai o idee de targetul posibililor tai clienti ar fi indicat sa folosesti un limbaj cat mai comun cu acestia. Exemplu : daca ai un magazin cu scule si unelete pentru meseriasii din constructii, nu te poti adresa in termeni foarte IT si nici prea elevat, foloseste un limbaj natural, pe intelesul clientului.
Am mai spus si alta data ca orice site este o afacere de care trebuie sa te ocupi zilnic, iar dupa un tip vin si rezultatele, dupa cum spune si proverbul:” dupa munca si rasplata“.
Simpla cunoastere a utilizarii internetului nu este suficienta pentru a porni o afacere online. Pentru servicii de consultanta online pot fi contactat oricand.