Este prima intrebare pe care si-o pun mai nou retailerii din Romania. Multi au inteles deja puterea online-ului in generarea de vanzari, altii sunt in curs de intelegere, iar restul mai cauta raspunsuri.
Daca cei de afara au inteles ca online-ul are o piata globala, cei din Romania, trebuie sa inteleaga ca internetul este evadarea lor din zona geografica a unui oras sau judet spre national si chiar mai departe, daca reusesc sa inteleaga suficient de bine acest fenomen numit ecommerce.
Marketing si Tehnologie
Fie ca este vorba de vanzari online sau offline, marketing-ul si tehnologia sunt cele care stau la baza comertului, iar odata cu dezvoltarea si imbunatatirea acestora, cifrele afacerii tale pot creste considerabil.
Oamenii de vanzari, oamenii care asigura suportul, garantia, logistica marfii, contabilitati, intrari, iesiri, investitii si profituri sunt alte puncte comune ambelor medii in care se fac vanzari.
De Ce Online ?
Pentru ca este mult mai simplu, pentru ca aici imbinand marketing-ul si tehnologia obtii rezultate bune mult mai rapid, poti lua sau schimba decizii de la o ora la alta, poti comunica si masura feedback-ul chiar in timp real.Citeste mai mult