Cand am vorbit despre SEO si despre cum faci o campanie de link building nu am mentionat si treaba cu , concursurile seo – o buna metoda de a obtine link-uri de calitate spre pagina ta.
In zilele de azi e tot mai greu sa te lansezi pe o piata tot mai aglomerata pe zi ce trece, asa ca tot mai multe firme apeleaza la fel si fel de campanii de promovare printre care si concursurile premiate cu servicii / produse de portofoliul lor.
La un astfel de concurs a apelat si eGazduireWeb , firma care ofera servicii de gazduire web , astfel in decembrie 2009 , a lansat un concurs pentru bloggeri , premiile constand intr-un domeniu .ro , un domeniu .com, .net, .eu si gazduire web gratuita timp de 6 luni. Se pare ca acest concurs a avut succes incat acuma administratorul firmei te trimite la concertul AC/DC printr-un nou concurs, unde premil este un bilet la concertul trupei AC/DC din 16 mai 2010.
Se stie faptul ca promovarea prin articole pe bloguri este foarte eficienta (continutul blogurilor fiind foarte bine vazut si indexat de catre Google), atat pentru crearea brandului cat si pentru motoarele de cautare.
Multi considera ca acest tip de concursuri reprezinta black hat seo , tu ce parere ai ?
Unii zilnic altii periodic desfasoara campanii de link building ( adica duc link-uri spre site-urile proprii sau ale clientiilor ) pentru a obtine o pozitie buna in motoarele de cautare, in special Google.
Sa vedem cum se face si unde se face
Relevanta : este primul lucru si cel mai important care conteaza in aceasta campanie. Un exemplu de link relevant ar fi in acest context : daca tu au un magazin online cu articole sportive, te intereseaza doar link-uri din site-uri sau bloguri de pe aceasta nisa. Un link provenit dintr-un articol unde se vorbeste despre adidasi sau haine sport transmite o putere mai mare decat un link provenit dintr-un articol / site legat de piata imobiliara sau orice alt domeniu total diferit de afacerea ta.
Aici relevanta este ok si pentru useri. Daca omul este interesat de piata imobiliara, clar ca nu vrea sa-si cumpare un sort sau o pereche de tenisi, ci foarte probabil vrea sa vanda sau sa cumpere un imobil, de aceea link-ul la care este trimis trebuie sa fie relevant cu dorinta lui.
Directoarele web ajuta tot mai putin in obtinerea unor rezultate spectaculoase in ultimul timp pentru cuvintele cheie cu o concurenta ridicata. Cu toate aceste ele nu trebuie neglijate. Inscrie-ti site-ul tau in cele mai importante directoare web ( fara a pune un back link spre cei care cer acest lucru obligatoriu ) si nu uita de dmoz. Inscrierea trebuie facuta corect, in categoria dorita si utilizad mai cuvinte (ancore) diferite.
Schimbul de link-uri. Tot in aceste directoare se pot gasi foarte usor parteneri din nisa dorita pentru a efectua schimb de link (despre schimbul de link-uri am sa discut alta data). De asemenea cautand in google puteti gasi multi parteneri interesati sau nu de link exchange.
IMPORTANT: inainte de a cauta parteneri pentru schimbul de link promovati site-ul cat de mult se poate, nimeni nu accepta un astfel de schimb cu un site nou lansat.
Teoretic acestea sunt cele mai simple metode de a obtine link-uri spre pagina ta. Pentru a afla mai multe informatii despre acest domeniu urmareste acest blog .
Acest articol ar fi o complecatare pentru sfaturi de baza seo .