Tag-urile sunt cuvintele cheie relevante care definesc o discutie (un articol dintr-un blog in cazul de fata). Aceste cuvinte vor insotii mereu post si vor face trimitere care alte article in care s-au folosit aceste tag-uri.
Exeplu : intr-un articol despre optimizarea unui site pentru motoarele de cautare se pot folosii urmatoarele tag-uri : seo, motoare de cautare, google, optimizare site, promovare web .
Utilizarea in mod corect a tag-urilor intr-un blog este foarte importanta din punct de vedere seo, acest lucru ajutand enorm la structura interna a link-urilor (internal linking). In unele cazuri se pot folosi si sinonime pentru cuvintele utilizate in continutul articlelor din site.
Dupa cum se poate vedea (din partea cititorilor mei fideli) pe blog au aparut bannere noi. Aceste bannere si-au facut aparitia datorita noului proiect al firmei SilkWeb si anume : publicitate online prin blogurile regionale .
Dece acest proiect ?
Pentru ca desi unii nu stiu sau nu cred in Baia Mare chiar exista activitate tot mai intensa pe zona de online, iar lucru acesta vrem sa-l demonstram cat mai curand posibil. Proiectul s-a concretizat in urma eventimentelor din offline ( Open Coffee si blogmeet ) la care au participat o parte din cei mai activi bloggeri.
Vreau si eu dar ce castig ?
Daca vrei sa participi si tu trebuie sa ai un blog cu vechime si cu o activitate cat mai intensa. Te poti folosi gratuit de influenta celorlati bloggeri pentru promovarea propriului blog, promovarea unui proiect sau poti vinde bannere clientilor tai pentru ai promova in aceasta retea. Pentru a intra in sistem cei interesati trebuie sa puna la dispozitie un spatiu de publicitar 125*125 intr-o zona cat mai vizibila a blogului personal.
Momentat se lucreaza la termenii si conditiile de participare la acest proiect.
Poti intra in aceasta retea printr-un simplu comentariu la acest articol sau utilizad formularul de contact al firmei SilkWeb.
Vrei sa incerci si tu gratuit acest serviciu ?
Blogosfera romaneasca ia proportii in ultimul timp, tot mai multi internauti au blog fie ca stiu la ce e bun fie ca nu. Astfel blogul a ajuns o moda in internetul autohton si nu numai. Decand aceasta moda ? Numarul blogurilor romanesti a crescut si mai mult decand s-a anuntat vanzarea primului blog de la noi si decand s-a auzit ca bloggeri cunoscuti incep sa faca bani din aces hobby.
Majoritatea bloggerilor cunoscuti din Romania sunt persoanele nepotrivite aflate la locul si timpul potrivit. Nu toti bloggeri au ceva util de spus despre internetul romanesc, nu toti cunosc cu adevarat aceasta treaba, nu toti au facut ceva util in acest domeniu. Bloggeri carcotasi sunt cei care se plictisesc majoritatea timpului, iar lipsa de ocupatie plus ceva mai mult invidie incepe sa critice anumite persoane sau firme. Daca tu ca simplu utilizator al internetului nu ai facut nimic util pentru alti, nu sti sa faci sau nu ai resursele necesare, dece incepi sa critici pe alti care fac ceva util sau incearca sa faca si mai dau gres ( a gresii e omeneste ). Citesti stiri preluate si articole cu iz de invidie de pe unele bloguri, crezi ca articolele acestor “grei din industrie” te pot influenta asa de mult ?
Bloggeri vs jurnalisti – de o vreme exista acest mic razboi pe internet intre cele doua categorii. Daca majoritatea blogurilor comenteaza stiri sau preiau comunicatele de presa de la firmele mari, oare cum se pot numi acesti bloggeri ? ( mici jurnalisti sau jurnalisti in devenire ) . Mai nou se preiau tot mai multe stiri si statistii de pe site-urile mari fara a se pune un link spre surse ( si ziarele online “se inspira” din anumite bloguri fara a pomenii sursa de informare ) de aici si acest mic razboi. Rare sunt cazurile cand se specifica aceste surse si atunci flosindu-se link-uri cu nofllow . ( afla mai multe despre nofllow )
Banii si blogurile – a comenta unele stiri, a prelua unele stiri sau ai lua la misto pe alti nu este un lucru foarte greu, de accea nu vad dece acesti bloggeri au pretentii la sumea fabuloase pentru reclemele din blog. Deja aici intervine spiritul de turma si bisericutele formate intre “cei mai tari”. Acestia sunt deja “preaslaviti” de tot mai multi utilizatori prim comenturile lor de lauda si incurajare la cele spuse. Indiferent daca unul dintre comentatorii unui mare blog are sau nu de a face cu firma sau persoana criticata, acesta va aproba cele relatate ba chiar incuraja ura si invidia. Spiritul de turma este prezent si aici , astfel dusmanul “prietenului meu” este si dusmanul meu. Uite asa se fac mii de vizite / luna si mii de abonati rss pentru care se cer bani cand vine vorba de reclame. Sa fie acesti vizitatori si abonati rss cei mai buni consumatori pentru reclamele platite pe blogul respectiv ? Cat de targetate sunt aceste reclame ? Personal cred ca publicitatea online pe bloguri merita platita doar pe blogurile de nisa, acolo unde proprietarii chiar scriu articole interesate din domenii, acestia fiind in mare parte foarte buni cunoscatori in domeniul lor, iar articolele pe masura. Spre dezamagirea multora aceste bloguri fac cei mai putini bani.
Pentru cititorii de rand : unde s-a vazut vreodata ca un blogger cunoscut sa comenteze un blog mic, unde s-a vazut un link fie el cu nofollow de pe un blog mare spre unul mai putin cunoscut ? Dece acest fenomen ? Uite ca “sefii de triburi” nu prea sunt interesati de turma care ii sustine, acestia se considera mult superiori si se sustin reciproc. Vrei sa te faci cunoscut in randul acestora , nimic mai simplu : incepe sa lasi comentarii de lauda asupra celor spune de ei si fa cateva articole de “preaslavire” pentru acestia, in scurt timp sigur vei fi remarcat si poti lua un rang mai inalt in turma.
[poll id=”4″]