YouTube Preview Image

Pornind de la premisa ca si utilizatorii preocupati mai mult de networking profesional pe reteua LinkedIn au o viata personala, Naveed Nadir consultant Microsoft a venit cu ideea de a uni intalnirile cu scop personal si preocuparile profesionale prin intermediul retelei Hitch.me . Asadar hitch.me este prima platforma de matromoniale destinata profesionistilor.

Fondatorul Naveed Nadir declara : “Sunt foarte multe site-uri de dating pe internet dar cei mai multi utilizatori mint si creeaza profile false, cu LinkedIn insa, oamenii au un sentiment de securitate si se simt mai confortabil in retea“ .

Autentificarea pe acest site de face prin intermediul contului de LinkedIn, toate informatiile contului tau fiind transferate pe hitch.me , iar pentru a pastra aspectul profesional pozele de profil ale utilizatorilor nu pot fi schimbate.  Avand acces la toate informatiile din contul tau, platforma iti poate face recomandari de persoane compatibile.

Precum LinkedIn.com nici hitch.me nu este un site intru totul gratuit, aici percepandu-se credite pentru a vedea profilurile altor persoane si pentru a trimite mesaje de maxim 250 de caractere.

Prima autentificare le aduce utilizatorilor 200 de credite gratuit, iar pentru fiecare recomandare acestia mai primesc 100 de credite, acestea putand fi consumate foarte rapid in conditiile in care ai nevoie de 20 de credite pentru a trimite un emoticon, 50 de credite pentru a trimite un mesaj si 100 de credite pentru a trimite o prezentare personala.

Vrei o tipa sexy si inteligenta ? Atunci plateste !

Daca ti-ai terminat creditele si nu ti-am gasit perechea, nu e o tragedie pentru ca platind 10 dolari iti cumperi 300 de credite, pentru 25 de dolari primesti 1.000 de credite, iar pentru 50 de dolari primesti 2.500 de credite, deci poti trimite 50 de emoticoane 🙂

P.S. mai poti sa vezi un articol vechi de 2 ani despre matrimoniale

Crezi ca hitch.me va atrage cresterea numarului utilizatorilor pe LinkedIn ?

16 ani experienta online, din 2005 sunt co-fondator si GM la SilkWEB unde impreuna cu echipa am dezvoltat platforma de ecommerce SilkMart, din 2008 scriu pe blog din experienta despre Marketing in eCommerce, iar din 2012 m-am implicat in dezvoltarea MintMetrics.

Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube Skype