Homer Simpson

De ce te crezi un om de marketing ?

Shares

Azi, cand totul e online, cand toti ne conectam intre noi pe toate retelele sociale, cand toti suntem anteprenori, oameni de afaceri si de succes si GURU in toate, majoritatea uita un singur lucru, care este defapt cel mai imporant : cine sunt si ce fac.

Acum e perioada in care marketing-ul online i-a prins pe toti, nu conteaza cine ce face si mai ales cum o face, dar sigur se ocupa si de marketing, posteaza si da cateva sfaturi “din experienta”, altfel nu da bine…si e cel mai tare cand iti auzi ideile spuse din gura altora :).

  1. Si totusi, cum ai ajuns tu la concluzia ca esti om de marketing ?
  2. Ai inceput sa citesti cateva articole de specialitate pe ici colo ?
  3. Ai inceput sa dai like la mai multe pagini de la blogurile si aplicatiile de afara ?
  4. Ai inceput sa intri in grupuri de specialitate ?
  5. Mergi la tot mai multe evenimente unde habar nu ai despre ce este vorba ?
  6. Dai share si like la postarile tuturor din domeniu ?
  7. Incepi sa raspunzi prin teorii citite la intrebari simple ?
  8. Ti-ai schimbat limbajul si te-ai adaptat rapid la englezismele din online ?
  9. Vorbesti tot mai mult de conversii si metrici chiar daca nu stii despre ce este vorba ?

Prietene, daca asta crezi tu ca inseamna marketing-ul, parerea mea este ca te inseli si esti doar un frustrat.

Vrei sa afli secretul marketing-ului online ?

Raspunde-mi sau raspunde-ti la cateva intrebari:

  1. Ce viteza ai avut la conexiunea de internet cand ai inceput sa descoperi “tainele internetului ?”
  2. Ce date analizezi in Google Analytics ?
  3. De cat timp folosesti masuratorile in online ?
  4. Cum iti construiesti afacerea sau cum dai “lectii” pe baza interpretarilor de date ?
  5. Cate greseli ai facut in decursul timpului si care au fost cele mai mari ?
  6. Ce te vezi facand peste 2 ani, dar peste 5 ?
  7. In cat timp te vezi un om de succes ?
  8. In cat timp te vezi milionar.. in euro ?
  9. Care este personajul tau preferat / idolul tau in viata ?
  10. Cine este acea persoana atat de importanta in viata ta, careia ii dedeci atat de mult timp incat sa o barfesti cu fiecare prilej ?
  11. Cu ce lucruri crezi tu ca ai ajutat lumea ?
  12. Ce ai facut sau vrei sa faci azi si in fiecare zi pentru clientii tai, incat ei sa fie foarte mandri ca lucreaza cu tine ?

Daca te vezi un om de succes peste 2-5-1o ani, daca te vezi milionar la o anumita varsta, daca ai un idol in viata si mai este un personaj pe care sa-l barfesti, inseamna ca esti pe un drum gresit spre succesul tau in marketing-ul online. Mai mult ca sigur ai citit cateva carti motivationale si pentru dezvoltare personala sau dezvoltarea afacerii, iar acum pur si simplu ti-ai uitat calea, care pentru tine e prea grea de parcurs, incercand sa faci lucruri cu efect imediat care pentru tine conteaza enorm si pare ca ti-ai regasit vocatia.

Probabil te-ai asteptat la un articol cu mai multe informatii, dar crede-ma, daca tu iti raspunzi sincer la intrebarile de mai sus, acest articol iti va fi de mai mare ajutor decat ceva “ponturi” din online.

Daca te-a deranjat acest articol si te simti cu musca pe caciula, probabil n-ai sa dai like, share sau tweet … dar am sa aflu asta ๐Ÿ™‚

P.S. Citesti blog-ul SilkWEB? Daca da, atunci considera acest articol o continuare la cele doua: 1 , 2

Leave a Comment: